یزدفردا به نقل از ایلنا "در پی اعلام کاندیداتوری میر حسین موسوی و انتشار برخی شایعات مبنی بر انصراف سید محمد خاتمی از عرصه انتخابات وی تاکنون هیچگونه موضع رسمی در این خصوص اعلام نکرده و بر اساس گزارشات رسیده رئیس دولت اصلاحات تا هفته جاری در خصوص ماندن یا انصراف از تدوام حضور در عرصه انتخابات بیانیه ای را منشر خواهد کرد.

رئیس دولت اصلاحات تا پایان هفته جاری موضع رسمی خود را در خصوص تداوم حضور در عرصه انتخابات یا انصراف از آن اعلام خواهد کرد.
به گزارش ایلنا در پی اعلام کاندیداتوری میر حسین موسوی و انتشار برخی شایعات مبنی بر انصراف سید محمد خاتمی از عرصه انتخابات وی تاکنون هیچگونه موضع رسمی در این خصوص اعلام نکرده و بر اساس گزارشات رسیده رئیس دولت اصلاحات تا هفته جاری در خصوص ماندن یا انصراف از تدوام حضور در عرصه انتخابات بیانیه ای را منشر خواهد کرد.
از سوی دیگر عصر امروز هم جلسه ای با حضور خاتمی و میر حسین موسوی برگزار خواهد شد و احتمال می رود در پایان این جلسه یکی از این دو تدوام حضور خود در عرصه انتخابات را اعلام کنند.
همچنین ظهر امروز حامیان سید محمد خاتمی با وی دیداری داشته و در این دیدار رئیس دولت اصلاحات با ترسیم فضای فعلی تاکید کرد که در عرصه انتخابات آینده مطمئنا مردم شاهد دوگانه میر حسین و خاتمی نخواهند بود.
در پایان این جلسه حاضرین مصرانه از خاتمی خواستند تا در عرصه انتخابات باقی بماند.
از سوی دیگر جمعی از وبلاگ نویسان نیز با تاسیس وبلاگی از خاتمی خواستد تا از عرصه انتخابات کنار نکشد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا